loading...
پاتوق من و تو
وحید و لیلا بازدید : 107 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (1)


لحظه ای که سال تحویل می شه ... تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه... سال نو مبارک

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم

نوروز مبارک

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم  دارم.سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

بهار امسال بي تو برايم از پاييز غم انگيز تر است

نوروز مبارك

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 چه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را بریم رقم زدی امسال با رفتنت بد ترین نوروز را تجربه میکنم   امید وارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظه هایم زیاد باشد

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 امسال نوروز با تو برایم رنگ و بوی دیگری دارد

عشق من نوروزت مبارک

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 شیشه می شکند و زندگی می گذرد.نوروز می اید تابه ما بگوید تنها محبت ماندنی است پس دوستت دارم چه  شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطرههای باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ahmadi در تاریخ 1348/10/11 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام

تبليغات لينکي برای افزایش رتبه گوگل و آمار بازدید در سايت نيازمندي ها با رتبه گوگل 4

لینک شما در بیش از 20.000 صفحه از سایت ما که در گوگل ثبت شده اند قرار می گیرد

افزايش رنک سايت شما را تا 100% و حداقل از رتبه گوگل 0 به 1 پیشبینی ميکنيم

(اين روش قبلا روي سايت همکارمان که فعاليت خوبی نداشته و فقط هم در سايت ما لينک شده بود تست شده است)

کافيست به لينک زير مراجعه کرده, آدرس سايت و رنک گوگل به دست آمده مشتريان ما را از پائيز سال 90 تا به حال مشاهده کنيد

پيش بيني رتبه گوگل بعدي توسط سايت سئو مسترينگ 6 مي باشد

اطلاعات و جزئيات کامل و سفارش آنلاين در لينک زير:
http://agahiduni.com/textads

لازم است بدانيد مهمترين علت افزايش رتبه گوگل, فقط رنک سايت لينک دهنده نيست بلکه تعداد صفحات لينک دهنده است

با آرزوي موفقيت شما
Agahiduni.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 3,788